Sunday 10 January 2016

PAKEJ USAHAWAN MINYAK WANGI AL-HABIB

PAKEJ USAHAWAN MINYAK WANGI AL-HABIB(pakej yang saya tawarkan di page saya)

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum Warahmatullah Wabarakatuh.

Alhamdulillah 2016 datang dengan penuh semangat dan motivasi yang baru. Semoga tahun ini menjadikan kita lebih bertenaga dan dapat menambahbaik kualiti hidup kita dari yang sebelumnya.

Saya ingin mengajak para sahabat dan rakan-rakan sekalian untuk bersama-sama memulakan bisnes bagi memperbaiki kewangan kita bersama. Hari saya mewakili Team Borong Minyak Wangi ingin membuka peluang kepada anda semua untuk memulakan perniagaan anda sendiri.

Bagaimana? Saya menyediakan 2 pakej yang saya rasa amat sesuai bagi sahabat-sahabat yang baru dalam dunia peniagaan ini. Pakej yang saya sediakan ini adalah pakej yang pernah saya tawarkan sebelum ini sekitar bulan Oktober tahun lalu. Pakej yang saya tawarkan ini telah saya sendiri jalankannya dan Alhamdulillah dengan mengikuti segala yang saya praktikkan anda juga mampu untuk menjana sekurang-kurangnya RM 500 sebulan.

Itupun hanya sekadar part-time sahaja. Sesuai untuk student dan orang yang bekerja office hour kerana pakej ini tidak melibatkan penggunaan masa bekerja di siang hari. Saya tidak ingin bercerita panjang lebar, tetapi buat sesiapa yang berminat dengan pakej yang saya perkenalkan ini, anda boleh hubungi saya di talian 013-2372745. Boleh whatsapp, atau sms saya. Jangan malu-malu untuk bertanya bak kata pepatah “malu bertanya sesat jalan”. Orang yang pandai adalah yang belajar dari kesilapan, orang yang lebih pandai adalah mereka yang belajar daripada kesilapan orang lain.

PAKEJ 1: SAHABAT

Pakej ini saya perkenalkan buat sahabat-sahabat dan rakan-rakan yang tiada modal permulaan. Pakej ini adalah percuma, anda cuma perlu menjual minyak wangi sahaja.

Saya akan berikan 1 set minyak wangi dan saya akan berikan tips kepada anda untuk memulakan bisnes minyak wangi ini secara sambilan. Perjanjian dalam pakej ini adalah, anda jual minyak wangi ini, kembalikan modal kepada saya, dan anda ambil kesemua keuntungan hasil jualan anda. Jika telah habis kesemua minyak wangi dijual, anda boleh buat keputusan samada ingin berhenti dari buat bisnes ini atau pun meneruskannya dengan pakej saya yang seterusnya. Anggaran keuntungan adalah RM 100 seminggu.

PAKEJ 2: IKHWAN

Pakej ini saya perkenalkan buat sahabat-sahabat yang mempunyai sedikit modal untuk memulakan perniagaan. Pakej ini berharga RM 100.

Dengan membayar RM 100 anda akan dibekalkan dengan minyak wangi yang sama banyak dengan pakej 1. Anda akan dibekalkan dengan tips-tips bagaimana ingin menjual minyak wangi ini. Anda boleh bertanya apa-apa sahaja yang anda ingin bertanya pada saya. Insya-Allah saya akan cuba menjawab dengan segera. Anggaran keuntungan adalah RM 100 bagi setiap set minyak wangi yang terjual.

Saya masih lagi menjual minyak wangi. Dalam masa 2 hari saya boleh dapatkan sekurang-kurangnya RM 60. Saya tak menjanjikan kekayaan untuk anda, tetapi saya berminat untuk bersama-sama berkongsi cara saya menjana pendapatan sampingan saya dalam masa yang sama saya adalah seorang mahasiswa di sebuah university di Shah Alam.

Selamat menghadapi tahun 2016. Semoga kita diberkati dan dirahmati selalu. Smile always. Think positive, be positive, be positive. J

Jemput like page saya :



White house
9:10am
11 Januari 2016

No comments:

Post a Comment