Sunday 17 March 2013

Bismillahirrahmanirrahim..
Insya-Allah, hari ini keluar result untuk budak2 STPM.. Buat kengkawan aku yang amik STPM tahun lepas, aku doakan korang dapat keputusan yang terbaek.. Ingat lagi pesan Ustaz Razak mase aku form3.. Dia cakap keputusan yang kita dapat adalah hasil dari usaha kita. Lagi banyak usaha kita, lagi baik lah hasilnya..

Semalam ada kengkawan aku suruh aku doakan untuk dia orang.. Doakan agar mereka dapat keputusan yang terbaek.. Insya-Allah,korang akan dapat keputusan yang terbaek.. Lagi pun korang orang hebat.. Banyak bantu agama Allah.. Banyak program korang da buat untuk wujudkan Biah Solehah kat sekolah kiter.. Banyak bende korang da buat untuk jadikan sekolah kiter sebagai sekolah Kluster..hehe.. Semoga result STPM tahun ni adalah result paling gempak sekali dalam sejarah sekolah kiter..


Ingat pesan Allah dalam Al-Quran, "INTANSURULLAHAYANSURKUM".. Sesiapa yang bantu agama Allah, Allah akan bantu dia.. Percayalah sahabat,janji Allah itu pasti selagi mana apa yang kiter lakukan itu semata-mata untuk Allah.. Aku pasti,yakin dan percaya result hari ini adalah keputusan yang terbaek yang Allah beri untuk kalian.. Good Luck my friends.. Good Luck Sultan.. Chaiyok2.. Aja-aja fighting.. Semoga berjaya.. Bitaufiq wan najah..

No comments:

Post a Comment